سلامتی

عادت های سلامتی

سلامتی

عادت های سلامتی

  • ۰
  • ۰

دیوان عالی کشور برای اولین بار جریمه سنگین 1 میلیون روپیه ای را برای یک سازمان بازپرسی، اداره اجرای احکام، به دلیل ارائه دادخواستی مبنی بر ابطال وثیقه در پرونده پولشویی متهم به سرطان و سایر بیماری ها، تعیین کرده است.توصیه تربیتی برای والدین

چرا: دستور SC با هدف جلوگیری از ثبت مکانیکی درخواست تجدید نظر است. دادگاه عالی این آژانس را به دلیل درخواست تجدید نظر علیه حکم یک ساله شورای عالی امنیت اله آباد مبنی بر اعطای وثیقه به کمال احسن، یکی از مقامات سابق بانک محور متهم به اخطار بیش از 22 کرور روپیه مورد انتقاد قرار داد. او تحت قانون پیشگیری از پولشویی (PMLA) توسط ED محکوم شد.

مقام اورژانسی باید پرداخت کند: SC بدون توقف در رد درخواست تجدیدنظر، جریمه ای به مبلغ 1 میلیون روپیه بر این بخش اعمال کرد و دستور داد که مبلغ جریمه از دستمزد افسری که برای ثبت درخواست تجدیدنظر اشاره نهایی کرده بود، دریافت شود. .

و یک توبیخ... «دپارتمان نباید چنین SLP را به اتلاف لوازم التحریر، هزینه های قانونی و وقت دادگاه ارائه می کرد... هزینه آن ظرف مدت چهار هفته از امروز توسط اداره به دفتر ثبت این دادگاه واریز می شود. " SC دستور داد.

پرونده های در حال رسیدگی: طبق داده های اخیر، تقریباً 46 درصد از کل پرونده های در حال رسیدگی در دادگاه ها مربوط به دولت است. این شامل موارد مربوط به PSU ها و سایر ارگان های مستقل می شود.برنامه برای تربیت نوجوان

"آینده متعلق به هند است"

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، سیاست خارجی مستقل نخست وزیر نارندرا مودی را ستود و گفت که کارهای زیادی تحت رهبری او انجام شده است، زیرا او او را میهن پرست کشور خواند.

 

"ساخت هند"

ایده او (مودی) درباره «ساخت هند» هم از نظر اقتصادی و هم از نظر اخلاقی اهمیت دارد. پوتین روز پنجشنبه در سخنرانی سالانه خود در باشگاه گفتگوی والدای، یک اندیشکده مستقر در مسکو، گفت: آینده متعلق به هند است، می تواند به این واقعیت افتخار کند که بزرگترین دموکراسی در جهان است.

  • ۰۱/۰۸/۲۸
  • shakiba sdd

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی