سلامتی

عادت های سلامتی

سلامتی

عادت های سلامتی

  • ۰
  • ۰

دیکتاتور بزرگ (1940)

فیلم

کمدی

«هیل هاینکل!»

کارگردان: چارلی چاپلین

بازیگران: چارلی چاپلین، پالت گدارد

طنز شجاعانه چارلی چاپلین در سال 1940 نشان می دهد که او آدولف هیتلر را به عنوان یک مستبد خیالی آدنوئید هینکل می فرستد. صحنه معروفی که در آن او با یک کره غول پیکر می رقصد، یک پیستک کمیک در مورد ماگالومانیا فاخر ارائه می دهد، اگرچه در رفتار هاینکل یک واقعیت قاتل نیز وجود دارد - و صحبت های پیشگوانه درباره "اردوگاه های کار اجباری". به طور کلی، این بیشتر یک فیلم در مورد قدرت کمدی است تا یک جشن خنده، زیرا داستان فرعی با چاپلین در نقش یک آرایشگر خوش دست، بیشتر تلاش می کند تا لبخندی برانگیزد.چگونه مهارت مکالمه انگلیسی را تقویت کنیم؟

 فضای اداری (1999)

فیلم

"این به این دلیل نیست که من تنبل هستم، بلکه به این دلیل است که برایم مهم نیست."

کارگردان: مایک جاج

بازیگران: ران لیوینگستون، جنیفر آنیستون

همانطور که جهان در مورد مفهوم محل کار پس از همه‌گیری تجدید نظر می‌کند، طنز خشمگین مایک جاج از مشقت‌های سرمایه‌داری تندتر از همیشه و به طور فزاینده‌ای نابهنگام به نظر می‌رسد. آیا نسل‌های آینده حتی رفاقت اجباری بی‌نشاط جشن تولد را درک خواهند کرد؟ یا میل شدید برای جلوگیری از عملکرد نادرست دستگاه کپی؟ یا تلاش برای ماموریت: غیرممکن از در پشتی در اوایل روز جمعه برای جلوگیری از درخواست برای آمدن در آخر هفته؟ (مطمئناً، ابهام در مورد یک برنامه نویس کامپیوتری فقیر که نامی را با مایکل بولتون به اشتراک می گذارد، در حال حاضر از بین رفته است.) پس از آن، مکان کار ما ممکن است تغییر کند، اما تا زمانی که مشاغل شرکتی به سختی قابل تعریف باشند، هواپیماهای بدون سرنشین وجود خواهند داشت. رویای فرار و/یا کلاهبرداری از آنها... و حتی اگر چنین نباشد، تحویل سنگی جدی Diedrich Bader از خط "دو جوجه همزمان" برای همیشه خنده دار خواهد ماند.چگونه هر روز خودم را بهبود بخشم؟

  • ۰۱/۰۸/۲۳
  • shakiba sdd

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی